روزی میاد

دخترانه و پسرانه===خنده و شادی هامون در کنار هم

دخترانه وپسرانه===تمام خنده و شادی هامون درکنار هم باشه و همیشه شاد باشیم

روزی میاد

روزی میاد که من دیگه نه پست میذارم


نه دیگه واسه کسی کامنت میذارم


همه شما رو فراموش میکنم....




حتی تک سایتم ترک میکنم....
اون روز روزیه که

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


عروسی کردم!!!!

[عکس: %28584%29.gif]




حالا یاروم بیااااا...

[عکس: %282065%29.gif]



دلداروم بیــــــــاااا...
آهــــــــــــــااااااع....
بیااااا.....


[عکس: Laie_28.gif]

قرش بده....



عقبیا دستا شلـــــــــــه....



نظرات شما عزیزان:

کــوچـــولــــو
ساعت8:05---25 مرداد 1393
سلام وبلا
گ زیبایی داری ولی خیلی بی مزه بودش ( خخخخخخخخخخخ ) شوخی کردم ناراحت نشی بازهم بیا به وبلگ من سر بزن خوشحال میشم این هم ادرش وبلاگم
آموزش کامپیوتر
http://maisamk.loxblog.com
پاسخ:سلام ممنون گلم من نمیام وبلاگت خخخخخخخ


مبینا
ساعت2:47---20 مرداد 1393
وبلاگ جالبی داری موفق باشی
پاسخ:ممنون گلمممممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 مرداد 1393برچسب:, ] [ 23:51 ] [ helena.tanha ] [ ]